Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Renegade Instruments :: Newsletter (for) March 2018

Γειά σας, φίλες και φίλοι της μαύρης μουσικής. Θα έλεγα φίλες και φίλοι του Renegade Instruments, αλλά ως μουσικός έχω όχι πολλές/ους και ως φυσικό πρόσωπο ακόμη λιγότερες/ους, αν και το δεύτερο υπερήφανα. Αυτά είναι τα νέα μου για το μήνα Μάρτη κυρίως, αλλά σε μεγάλο βαθμό για το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Ξεκινάμε με το εξώστρεφο σκέλος των live και dj set αυτής της περιόδου.

ΕΞΩ
Παρασκευή 16/3
live & dj set
Athens Get Down Festival
The Place, Οδός Κλεισόβης, Εξάρχεια
Θα παίξω live και dj set σε αυτή τη γιορτή της μαύρης μουσικής που οργανώνει η κολλεκτιβίστικη πρωτοβουλία Radical Breaks. Θα είναι το πρώτο live που κάνω τους τελευταίους 10 μήνες. Έχω τρομάξει ήδη που θα παίξω live (mpc, turntable, mixer, kaoss pad ως "συνήθως") και θα τρομάξετε σίγουρα με το set μου.
Πλήρες πρόγραμμα του μίνι φεστιβάλ εδώ:
https://www.facebook.com/events/169268733854960



Σάββατο 31/3 
dj set
Paraskevi Papagianni exhibition
It's a Βιλατζ, Πλατεία Κυψέλης

Η Paraskevi Papagianni εκθέτει κι εγώ επιμελούμαι μουσικά τις δημιουργίες της. Η δουλειά της περιλαμβάνει σχέδια, installations, βίντεο, φωτομοντάζ εμπνευσμένο από τη φολκλόρ κουλτούρα και τη μυθολογία. Εμπνεέται από την απελευθερωτική ψυχολογία δηλαδή, αν μπορεί να μου την προσδώσει κι όλας θα παίζω δυο μέρες εκεί-όχι οκ παιδιά, είπαμε. Αυτό θα είναι το πιο ιδιαίτερο dj set της ζωής μου, καθώς για πρώτη φορά θα παίξω σχεδόν μόνο μη χιπ χοπ ακούσματα, πρακτικά δηλαδή θα ψαχουλεύω μουσικά στο 50% των μη χιπ χοπ ακουσμάτων μου και δε σας λέω πιο 50% αφήνω απ' έξω για εκείνη τη μέρα. Ελάτε με προσήλωση αλλά και επικοινωνιακή διάθεση γιατί τα έργα της έχουν αυτή τη λογική και προτροπή.
Event TBA
http://www.paraskevipapagianni.com

Ραδιοφωνική Εκπομπή
Σε ανύποπτο (ίσως) χρόνο θα κάνω μια ζωντανή ραδιοφωνική εκπομπή για το σύγχρονο χιπ χοπ.
Μια προσφορά (επίσης) του Radical Breaks.

ΜΕΣΑ

Σε πιο εσωστρεφή, προς το παρόν, νέα το τελευταίο διάστημα συνεχίζεται η δημιουργία του home studio μου, ολοκληρώνονται παραγωγές τραγουδιών ή beat για άλλους καλλιτέχνες και ξαναξεκίνησα να γράφω μουσική για το solo μου που θα κυκλοφορήσει μετά το 2019. Ξεπαιρνώντας το τελευταίο χρονικό αστειάκι μου μιλάμε για την προσπάθεια να έχω ένα χώρο και έναν εξοπλισμό που θα μου επιτρέψει να κάνω μιξεις και mastering ακόμη καλύτερα. Δεύτερον, ολοκληρώθηκε το intro του δίσκου των Φιάσκο σε παραγωγή μου. Είναι ο πρώτος δίσκος του Περιστεριώτικου group που γνωρίσαμε, κυρίως, μέσω του Χιπ Χοπ Καφενέ. Στα ίδια νέα έχουν ολοκληρωθεί παραγωγές για τους Φρανκ, Infinik, Perix και άλλους που, όντως, ξεχνάω αυτή τη στιγμή, αλλά είναι να κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος. Σκουντήξτε τους να μάθετε πότε. Τέλος, ξαναξεκίνησα να γράφω μουσική, στόχος είναι να γράψω τραγούδια κάπως λιγότερο pop από του δίσκου X.

Να προσέχετε και να παλεύετε. Τσίου.

ΥΓ:
Δημιουργία της Paraskevi Papagianni.


Δεν υπάρχουν σχόλια: