Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2017

Μεγάλη γλώσσα ενάντια σε κοκάλινα γάντια :: (Για τον ξυλοδαρμό στη Νομική)

Μεγάλη γλώσσα ενάντια σε κοκάλινα γάντια

    Την Παρασκευή 24 του Φλεβάρη στη Νομική γινόταν μια (κυρίως) πανκ συναυλία. Περίπου στις 12 έφτασαν το Βδέλυγμα και ο Δ. Π. Με το που μπήκαν στο προαύλιο το Βδέλυγμα δέχθηκε επίθεση από το Μίασμα. Χτυπήθηκε από το Μίασμα που φορούσε κοκάλινα γάντια και φώναζε “όπου σε βρίσκω θα σε χτυπάω, είσαι επικηρυγμένος” και απείλησε τον Δ.Π. Η περιφρούρηση της συναυλίας αδιαφόρησε αρνούμενη να διαχωρίσει θύμα και θύτη ζητώντας απλά να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στη διοργάνωση. Λίγο μετά τη 1 φτάνει ο Renegade Instruments και ο Ρ. χωρίς να ξέρουν τι έχει συμβεί. Όταν έμαθαν τα γεγονότα, αποφάσισαν μετά από λίγο οι τέσσερεις τους να φύγουν από τη συναυλία και τελικώς στις 2 βγήκαν από το προαύλιο. Εκεί τους πλησίασε το Μίασμα ακολουθούμενο από μια ομάδα περίπου 15 ατόμων η οποία επιτέθηκε εναντίον τους μετά από παράγγελμα του Μιάσματος. Η τραμπούκικη επίθεση της ομάδας που αυτοαποκαλείται “Οχετός” έφτασε μέχρι την Ακαδημίας. Κύριος στόχος ήταν το Βδέλυγμα που γρονθοκοπήθηκε ενώ το τάγμα τους περιφρουρούσε την επίθεση, με ομάδες των 2, 3 ατόμων να προσπαθούν να κρατήσουν τους άλλους από το να επέμβουν. Αυτό που ακολούθησε βέβαια ήταν να χτυπούν όπως μπορούσαν (γροθιές, πλάγια λακτίσματα σε γόνατα, πάντα από πίσω και ύπουλα) και τους άλλους τρεις για να μεγαλώσουν κι άλλο τη ζημιά.

    Δεν ήταν και πολύ πρωτότυπη βέβαια μια τέτοια χουλιγκανίστικη δράση από τον Οχετό. Λίγα 24ωρα πριν, βράδυ στη Δερβενίων, στα Εξάρχεια, το Μίασμα, επικεφαλής ομάδας τεσσάρων ατόμων γρονθοκόπησε πισώπλατα το Βδέλυγμα, ενώ περπατούσε με τους Α. και Δ.Π. Ακολούθησε λεκτική διαμάχη, κυρίως από την πλευρά του Βδελύγματος.

    Η αιτιολόγηση του Μιάσματος, για την συμπεριφορά του, είναι πως το Βδέλυγμα έχει προσβάλει δημόσια την οικογένεια του και συγκεκριμένα τον πατέρα του (το 2014 σε κάποιο live στον Άγιο Δημήτριο). Αυτή η κατηγορία δεν ευσταθεί και το ξεκαθαρίζουμε. Αντιλαμβανόμαστε ότι κάποιες συμπεριφορές μπορεί να παρερμηνευτούν, να θεωρηθούν ή και να είναι προκλητικές. Ωστόσο ακόμα και στο φανταστικό σενάριο όπου υπήρχε προσβολή του πατέρα του Μιάσματος από το Βδέλυγμα, τίποτα δεν δικαιολογεί έναν άνθρωπο να παίρνει σβάρνα πάνω κάτω το κέντρο κινούμενος με πρακτικές κοινού συμμορίτη λόγω κάποιας λεκτικής προσβολής στην προσωπική του τιμή. Δεν γνωρίζουμε αναρχικούς που επικηρύσσουν άτομα, περιφρουρούν περιοχές και πραγματοποιούν μαφιόζικες επιθέσεις στο όνομα της οικογένειας ή/και της πατριαρχίας. Την επόμενη φορά παρακαλούμε να μας σπάσετε κάνα κεφάλι γιατί σας μετέφεραν με χαλασμένο τηλέφωνο ότι σας βρίσαμε την Παναγία.

    Όσο για την πολιτική πλευρά του θέματος που είναι και η πιο σημαντική. Θεωρούμε ότι οι πρακτικές και η ρητορική που παράγει ο Οχετός και τα άτομα γύρω από αυτόν ξεκινάνε στην καλύτερη από το “προβληματική” και καταλήγουν στο “μαφιόζικη”. Ο αντισεξιστικός χαρακτήρας ενός εγχειρήματος δεν κρίνεται από το αν υπάρχει η λέξη αντισεξισμός στο μανιφέστο του αλλά απ’ τον καθημερινό του λόγο και τις πρακτικές του. Ένα ενδιαφέρον στιγμιότυπο απ’ τη συναυλία στη νομική λοιπόν:
-Αυτό που λες δεν ισχύει επειδή…
- ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΡΝΟΥΜΕ

    Και εδώ ξεκινάει το πρόβλημα. Όταν μια ομάδα θεωρεί ότι με τις σωστές δημόσιες σχέσεις και με τις σωστές ώρες στα γυμναστήρια μπορεί να κάνει ότι θέλει, να απειλεί, να δέρνει, να διαδίδει οποιοδήποτε άρρωστο κουτσομπολιό χωρίς να υπάρχουν συνέπειες, απλά επιδεικνύοντας τη ματσίλα της (τη ματσίλα του σκοτεινού και άγριου ψυχοπαθή όχι του δαπίτη, έστω) υπάρχει θέμα. “Είσαι επικηρυγμένος” φωνάζει ο Οχετός ζητώντας να ορίσει τους αποδεχτούς και τους ανεπιθύμητους μιας ολόκληρης περιοχής με το έτσι θέλω. Μια απειλή που δε δηλώνει τίποτα παραπάνω από τη μανία της ιδιοκτησίας και της αρσενικής επίδειξης.

    Όσο για εμάς, ως ένα βαθμό είμαστε όπως μας περιγράφει το Μίασμα, δηλαδή διαφορετικοί από αυτόν, δεν κάνουμε κομμάτια στα οποία λέμε ότι θα σκοτώσουμε ανθρώπους (παραπέμπουμε στο “Γαζί”) απλά επειδή είμαστε εγωπαθείς νάρκισσοι, δεν μισούμε όλη την ανθρωπότητα παρά μόνο τους φασίστες και τους καπιταλιστές. Η πολιτική μας ταυτότητα δεν ορίζεται μόνο από το αν παίζουμε και από το που παίζουμε συναυλίες . Έχουμε, καθένας ξεχωριστά τη δικιά του πολιτική και συνδικαλιστική δράση και παράλληλα σχέσεις με οτιδήποτε άλλο θεωρούμε γόνιμο πολιτικά κι ας μη συμφωνούμε μαζί του 100%. Είμαστε καλλιτέχνες που εκθέτουμε την τέχνη μας με τα τραγούδια, τις συνθέσεις, τα γραπτά μας και όχι με γάντια μπράβων, βοναπαρτίστικες ομάδες κρούσης και απειλές θανάτου. Επειδή δυστυχώς ή ευτυχώς μας φοβίζει περισσότερο η απειλή της πείνας των από κάτω στο σύστημα παρά μια ομάδα τραμπούκων που κρύβεται πίσω από ένα βανάκι στη Μασσαλίας. Δεν εκφραστήκαμε ποτέ εναντίον του βιοπορισμού μέσω της τέχνης αλλά και ποτέ δεν κάναμε καμία παραχώρηση στην έκφραση μας για να τον πετύχουμε. Άλλωστε, χρωστάμε περισσότερα νοίκια και περισσότερα χρήματα σε φίλους και συγγενείς από άλλους, που μπορεί να μην παίζουν σε μαγαζιά αλλά έχουν κάνει μαγαζάκι τους την πολιτική. Εργαλειοποίησαν το πιο σημαντικό και όμορφο, την πάλη για έναν καλύτερο κόσμο, και την κάναν απλά ένα μέσο για ό,τι άρρωστο έχουν μέσα στο κεφάλι τους.

   Με την έκθεση των παραπάνω γεγονότων και την αποτίμηση που τους κάνουμε, δεν καταδικάζουμε ούτε τη βία, που τη θεωρούμε εργαλείο επαναστατικών αλλαγών, ούτε ζητάμε την καταδίκη του περιστατικού λόγω της ωμότητας του. Πολύ απλά θεωρούμε πως, η ομάδα αυτή και το ίδιο το Μίασμα δρουν αντιδραστικά, δεν εκφράζουν τίποτα το σημαντικό ούτε πολιτικά, ούτε κοινωνικά και ούτε πρόκειται ποτέ να εκφράσουν και πιθανότατα δεν θέλουν και οι ίδιοι να το κάνουν. Παράλληλα όμως υπάρχουν ατομικές και συλλογικές ευθύνες για πράξεις που έγιναν και για πράξεις που έχει διακηρύξει η εν’ λόγω ομάδα. Κρίνουμε πως, κάθε άτομο και κάθε συλλογικότητα που θέλει να ισχυρίζεται πως αντιτίθεται στην κτηνωδία της σημερινής κοινωνίας και στις αξίες της πρέπει να διαχωρίσει τη θέση της από την εν λόγω “συλλογικότητα” και τον αρχηγό της, Μίασμα. Αυτό προτείνουμε ανοιχτά, ταυτόχρονα όχι με τον εγκλεισμό του σε φυλακή, όπως ο ίδιος δηλώνει πως επιθυμεί σε κομμάτια του σε μια απελπισμένη προσπάθεια να ταυτίσει τις κοινού λωποδύτη πράξεις του με τη δράση των πολιτικών κρατουμένων, αλλά παρέα με τη νοσηλεία του σε ψυχιατρική κλινική όπου θα λάβει όλη τη φροντίδα που χρειάζεται.

   Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλες και όλους που ασχέτως αν συμφωνούμε, διαφωνούμε ή κι αντιπαθιόμαστε ακόμα, έχουμε τουλάχιστον κρατήσει μεταξύ μας τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια.

Βδέλυγμα // Renegade Instruments // Δ.Π.


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι σχέση έχει το δεύτερο σκέλος?
με λίγα λόγια μας είπες για έναν τσαμπουκά ενός τύπου
με έναν άλλο
που τις έπαιξαν 1 vs 1 και απλά τις έφαγε το βδέλυγμα
να μην τον έβριζε να μην τις έτρωγε
αφήστε τις ανακοινώσεις πια ρε παιδάκια

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν υπήρχαν οι ανακοινώσεις ούτε που θα το ξέραμε.

Όσο για το δεύτερο σκέλος που λέει ο ανώνυμος των 9,24 εγώ κατάλαβα ότι αναφέρεται για να δείξει τον επαναλαμβανόμενο χαρακτήρα τον επιθέσεων, που ήταν προσωπικός και έγινε προσπάθεια πολιτικοποίησης του χωρίς λόγο.
Κατά τη γνώμη μου το βδέλυγμα ούτε ταλαντούχος είναι ούτε τα φιλαράκια του που έχουν μαζευτεί δίπλα του τίποτα το ιδιαίτερο. Κι η πολιτική τους συνεισφορά αναζητάται. Δεν αξίζουν συμπαράστασης λοιπόν λόγv "καλλιτεχνικής υποστήριξης" και το ίδιο ισχύει και για την άλλη πλευρά.

Παρόλα αυτά ως αναρχικός (και ενάντια στα μαγαζία και στην εμπορευματοποίηση), δεν ψήνομαι να χρησιμοποιείται η ιδεολογία μου από την κάθε φρενοβλαβή ομάδα ως αφορμή για να στήνονται πεσίματα και να υπάρχουν κάθε είδους απειλές εκτεταμένης βλάβης, ενώ δεν είναι δυνατό να επιτρέπουμε να γίνονται οι πολιτικές μας ταυτότητες το φύλο σύκης πίσω απ' το οποίο θα κρύβονται οι προσωπικές κόντρες του καθενός και τις καθεμίας, είναι πραγματικά θλιβερό και σωστά το θίγει το κείμενο, έχουμε άπειρα παραδείγματα του, σε όλη την Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια. Κάποιος απλά κάνει ότι του καπνίσει, εν' τέλει η μαλακία ξεφεύγει και για να μπαλώσει κάπως πετάει μια πολιτική ατάκα. Τα έχουμε δει στην Πάτρα, στην Κοζάνη, στη Θεσαλλονίκη κι ας μην τα (ξανά)δούμε στην Αθήνα. Οι παλιότεροι, αν δεν τους τυφλώσει η αδυναμία αυτοκριτικής των ''γηρατειών'', μπορούν σίγουρα να δώσουν εκατοντάδες παραδείγματα.



Κτελ Πάτρας

revolander είπε...

Για των 9.24:
Πρώτον δε σας είπα τίποτα. Έχει υπογραφή το κείμενο. Τρεις άνθρωποι.
Δεύτερον, δεν αναφέρει το κείμενο την έκταση της κάθε προσωπικής ζημιάς από τα πισώπλατα χτυπήματα που δεχθήκαμε γιατί δεν είναι εκεί το θέμα. Επίθεση 15 σε 4 με πρόφαση 1 με 1 ήταν. Αν διάβασες το κείμενο.
Τρίτον, αν θεωρείς ότι όποιος σε βρίζει οργανώνεις τηνα παρέα σου και πας να τον βαρέσεις, δε κατάλαβα ποιον λες παιδάκι, τον εαυτό σου;
Τέταρτον, αν δεν ενοχλεί το γεγονός ότι σε μια diy συναυλία μια συμμορία 15 ατόμων μπορεί να κρύβεται για να την πέσει με γάντια μπράβων σε έναν ή σε μια παρέα σιγά μην ασχοληθώ με το γιατί παίζει και σε μαγαζιά. Hilarious.
Καλή αντάμωση ενάντια στους εχθρούς των από κάτω και όχι ενάντια στη λογική.

renegade_instruments είπε...

Α την πολιτική συνεισφορά και το ταλέντο να τα συζητήσουμε γιατί έχω κατέβει τρεις φορές βουλευτης υπερασπιζόμενος την επαναστατική ανατροπή του καπιταλισμού πριν καν φτάσω 28 και έχω ένα δίσκο για τον οποίο ασχολήθηκαν 3 έντυπα να γράψουν γι αυτόν και όχι πέντε νοματαίοι κολλητοί μου. Δε λέω ότι αυτά λένε και τόσα, αλλά αν αυτά δε λένε τόσα φαντάσου το νόημα που παίζει το ταλέντο στο αν θα έχεις πόδια ή αναπνοή μετά από ένα live που πας να διασκεδάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν με ενδιαφέρει που ακριβώς είσαι ενταγμένος πολιτικά φίλε, εγώ είμαι αλλού, εκτιμώ το οτι το κείμενο βγάζει μια διαλεκτικότητα αλλα γενικά δε με ενδιαφέρεις, επίσης όντως δεν με έχει τραβήξει τίποτα καλλιτεχνικο σε εσένα κι ούτε νιώθω την ανάγκη να το διαπραγματευτώ-συζητήσω.

Αλλά προσωπικά επειδή έχω βαρεθεί να ακούω τα τελευταία χρόνια, στον δικό μου πολιτικό χώρο, για σπασμένα κεφάλια, χέρια, βγαλμένα μάτια κλπ απλά επειδή, όπως εσείς γράφετε άλλωστε, ο άλλος δεν είχε τις σωστές δημόσιες σχέσεις, νιώθω την ανάγκη κάποια στιγμή να σταματήσει όλο αυτό. Δεν έχει σημασία αν ο άλλος είναι καλλιτέχνης, πρωτοετής φοιτητής που είπε μια κουβέντα παραπάνω σε έναν παλιό ή κάποιοι "μάχιμοι" και "παλιοί" σύντροφοι που σκοτώθηκαν "για την καρδιά μιας γυναίκας" σαν ματσό αντραρχικοί που είναι. Παντού αναπαράγεται η ίδια εικόνα. Πάντα θα βρεθεί κάποιος να κάνει μια επίθεση με τσεκούρια (σκόπιμη η αναφορά και αρκετοί σύντροφοι γνωρίζουν) σε αθώους και να πουλάει τρέλα έπειτα ότι έγινε και καλά στο όνομα της αναρχίας.

Εγώ προσωπικά λοιπόν κύριοι συγγραφείς του κειμένου, δεν σας ξέρω ιδιαίτερα καλλιτεχνικά, δεν σας ξέρω πολιτικά και δεν θέλω και να σας μάθω, είναι προφανές όμως,πως από πολιτικής άποψης το πρόβλημα βρίσκεται στον κάθε ναρκισιστή αντραρχικό που με μακιαβελλικές μεθόδους θέλει απλά μια θέση στον ήλιο αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους συντρόφους, αν τους θεωρεί καν συντρόφους του κι όχι στρατιωτάκια του. Το έχουμε δει ξανά και ξανά. Πάτρα, Θεσαλλονίκη ξανά και ξανά και το πρόβλημα δε λύνεται χωρίς απομόνωση αυτών των στοιχείων από την πολιτική ζωή του χώρου.

Μέχρι τότε ο καθένας και κυρίως η καθεμία (σε εσάς μπορεί να μην έτυχε αλλά έξω απ' την Αθήνα πρώτα θύματα είναι οι γυναίκες σε τέτοιες κόντρες) πρέπει να πειστεί να ασκήσει το δικαίωμα του στην αυτοάμυνα, πρώτα πολιτική, μετά πρακτική.

Κτελ Πάτρας (φύγαμε τώρα)

renegade_instruments είπε...

Νομίζω κατάλαβες το ύφος μου και το χιούμορ του οπότε δε χρειάζεται να συνεχίσουμε τη συζήτηση. Στα βασικά συμφωνώ μαζί σου έτσι κι αλλιώς, απλά σου εξήγησα με αυτό τον τρόπο ότι δε παίζει ρόλο το ταλέντο ή η πολιτική δράση σε όλο αυτό. Μπάη.

Ανώνυμος είπε...

Όλα συνοψίζονται σε 2 προτάσεις. Δεν γνωρίζουμε αναρχικούς που επικηρύσσουν άτομα, περιφρουρούν περιοχές και πραγματοποιούν μαφιόζικες επιθέσεις στο όνομα της οικογένειας ή/και της πατριαρχίας. Την επόμενη φορά παρακαλούμε να μας σπάσετε κάνα κεφάλι γιατί σας μετέφεραν με χαλασμένο τηλέφωνο ότι σας βρίσαμε την Παναγία.

Ψευτοαναρχικοί-Μπαχαλάκιδες που δεν έχουν διαβάσει ούτε μισό βιβλίο και τυχαία δεν είναι χρυσαυγίτες

Ανώνυμος είπε...


to bdelygma eixe dwsei dikaiwmata me to seksistiko toy logo
kai auto kai oi filoi toy
wstoso den exoyme anagkh kanenan na dra ek merous mas h mallon oute kan auto, na ekmetalleuetai ton poly problhmatiko logo toy bdelygmatos gia na mazepsei politiki dynamh o idios lynontas parallhla tis kontres toy.

de sas theloyme re antrakia stous feminismous mas
sta tsakidia eseis kai h matsila sas

oso gia to bdelygma kai toys ypoloipoys
sas sunistw na ksanaskefteite kommatia kai alla pragmata poy exete pei kai exete kanei sto parelthon kai na kanete autokritikh giati empodizoyn kosmo na sas sthriksei
enw en prokeimenw exete dikio.

Q+R

Ανώνυμος είπε...

Ρε αράξτε λίγο παρουσιάζετε έναν προσωπικό καυγά μεταξύ 2 ατόμων σαν επίθεση από κολομβιανά καρτέλ σε ουτοπικό χωριό. Την επόμενη φορά τις καταγγελίες σας και στα φιλαράκια σας στην αλεξάνδρας ( πιο ικανοί να σας προασπιστούν από την περιφρούρηση ενός λαιβ). Ανίκανοι αριβίστες του περιθωρίου και της εφηβικής ξεπεσμένης υποκουλτούρας των πλατειών, δεν θα έχετε για πολύ ακόμα την δυνατότητα να παρασιτείτε πουλώντας φτηνή αμφισβήτηση σε παιδάκια με ψυχολογικά αδιέξοδα αφού ρεζιλεύεστε μόνοι σας στα μάτια ανθρώπων που ήταν παρόντες στο σκηνικό. Τουλάχιστον όταν δεν είστε σε θέση να στηρίξετε τις πράξεις σας και τις ρήξεις σας μην αναζητείτε όργανο επιβολής τάξης τόσο απροκάλυπτα και φεύγουν τα επαναστατικά αγλαϊσματα. Καταλάβετε ότι τα λόγια και οι πράξεις εμπεριέχουν βαρύτητα και συνέπειες άθικτες από δόγματα ίσων αποστάσεων και την επόμενη φορά ίσως διστάσετε να εξέλθετε από τα εναλλακτικά παραπήγματα σας.

Ανώνυμος είπε...

Ουάου! Πολλά κομεντς, για να απαντήσουμε κάτι στα γρήγορα πριν πάμε καρφάκι για χρυσή ευκαιρία. Βασικά μερικά τα θεωρώ καααααααάπως γόνιμα, υπό προυποθέσεις.

πάμε στο τελευταίο που είναι το πικ της χυδαιότητας.

"προσωπικό καυγά μεταξύ 2 ατόμων"

Λολ, όχι, επιμένεις σε κάτι που δεν ισχύει δυστυχώς αγαπητέ μου σχολιαστή των 5 18 μμ με ώρα blogger. Όχι ότι ένας "καυγάς" μεταξύ δύο ατόμων αυτόματα χάνει κάθε πολιτική ανάγνωση επειδή είναι "ίσες" αριθμητικά οι πλευρές, γιατί τότε μπορούμε να δικαιολογήσουμε κάθε αισχρή πράξη, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο τέτοια κατάσταση δεν είναι. Δεν μπορούμε να πείσουμε ο ένας τον άλλο μέσω blogger φυσικά κι ούτε χρειάζεται. Τοποθετήσεις έχουν γίνει βέβαια.


"στα φιλαράκια σας στην αλεξάνδρας"

Αν δεν καταλαβαίνουμε τη διαφορά με το να ανοίγεις ένα ζήτημα στους κινηματικούς χώρους, σε πρώτη φάση τουλάχιστον της Αθήνας και στο να καλείς τους μπάτσους λες και εισαι καμια νοικοκυρούλα που κάτι είδε στην τηλεόραση, μάλλον έχουμε αντιληπτικό ζήτημα. Επίσης θλιβερές λογικές ότι όλα πρέπει να λύνονται με τη μαγκιά, στο δρόμο, αντρίκια κλπ και όχι πολιτικά μωρέ γιατί "οι συνελεύσεις είναι για τις αδερφές" τις χαρίζουμε σε όποιον τυχόν τις εκφράζει έμεσσα ή ξεκάθαρα μαζί με τις ευθύνες που του αναλογούν.

"σε παιδάκια με ψυχολογικά αδιέξοδα"

Τουλάχιστον χυδαίος φίλε μου, σε μια εποχή που με τα στατιστικά του επίσημου καθεστωτικού κράτους και κεφαλαίου η κατάθλιψη και οι ψυχικές ασθένειες βαράνε κοκκινο και ο κόσμος, ενήλικος και όχι υποφέρει, από ψυχολογικά αδιέξοδα.


Τα υπόλοιπα για ίσες αποστάσεις, εναλλακτικά παραπήγματα και άλλες ωραίες λέξεις κλπ που προσπαθούν να στήσουν μια ρητορική που λέει πως απ' τη μία είναι ένας τύπος που τσακώθηκε απλά με έναν άλλο, είναι με τους μπάτσους, πουλάει χαζούλικα εναλλακτικά τραγουδάκια και είναι και λίγο ποτάμι είναι τουλάχιστον γελοία καταρρίπτωνται στην πράξη απ' την κινηματική παρουσία του καθενός. Βεβαίως να πούμε πως, αυτές οι γελοιότητες που αναπαράγετε δεξιά και αριστερά πως κακώς άνοιξε πολιτικά το θέμα και έπρεπε να λυθεί με σιδερολοστούς και κράνη, σαν καλά αντράκια που είμαστε όλοι, είναι αυτό, γελοιότητες. Λοιπόν τουλάχιστον κόψτε τις αναφορές στην κουίρ κοινότητα, που τόσο έχει υποφέρει από ανθρώπους σαν εσάς, πηγαίντε να κάνετε αυτό που πάντα θέλατε, δηλαδή ένα προσαρμοσμένο στη μίζερη ελληνική πραγματικότητα και στη μιζερη ελληνική σας φύση (γιατί δυστυχώς είστε πιο έλληνες κι απ' τους έλληνες), βαλκανικό gangsta rap και στα τσακίδια. Τα υπόλοιπα εν καιρώ.

Με αγάπη

Χρήστος Α.

renegade_instruments είπε...

Τους χαρακρτηρισμούς σου "Ανώνυμε 2 Μαρτίου 2017 - 5:18 μ.μ." τους επιστρέφουμε εκεί που ανήκουνε. Θα έπρεπε να έχεις ακούσει στίχους σχεδόν ενός χρόνου που λένε "δε θέλουμε κομμάτια για τα πάρκα σου χρυσό μου" που δυστυχώς για σένα είναι του Βδελύγματος. Σόρρυ αλλά την κουλτούρα που λες βρες αυτούς που την αναπαράγουν να τους τα πεις. Εδώ η κατηγορία για μας είναι που παίζουμε σε μαγαζια και βγάζουμε κανα 50ευρο, όχι που φετιχοποιούμε τα αράγματα σε πλατείες.
Περίεργο που από τουλάχιστον 100 άτομα που σε κάποια φάση έφτασαν στο σκηνικό θυμήθηκε ένας, εσύ, μετά από μια βδομάδα να μας πει ότι α δεν ήταν έτσι. Τέτοιες ανακρίβεις στο "χώρο" απαρατήρητες ξέρεις καλύτερα ότι δε περνάνε, θα το 'χαν πει κι άλλοι άμα ήτανε.
Η περιφρούρηση ήταν αυτή που ήταν: δε τους ένοιαζε ούτε να σταματήσουν τίποτα όταν το θέμα ήταν κοκάλινα γάντια απέναντι σε τύπο που πάει βόλτα, ούτε όταν το θέμα ήταν επιχείρηση σπασίματος ποδιού απέναντι σε φίλο που προσπαθεί να συνεχίσει τη βόλτα με τους φίλους του, ούτε ποτέ. Ακόμα κι όταν τέλειωσε η επίθεση προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τους επιτιθέμενους λέγοντάς τους "έλα ηρεμήστε, εντάξει φύγανε".
Θέλεις να μετρήσεις αποστάσεις; Μέτρα τες: πριν αρχίσουν την επίθεση τους είπα "εγω κι εμείς έχουμε γενικά πρόβλημα με τους φασίστες, όχι με εσάς και πάμε βόλτα, γεια σας" και η απάντηση ήταν να αρχίσουν τα μπουκέτα και τα άλλα ωραία που κάνουν αυτοί που ...δεν είναι με τις "ίσες αποστάσεις".