Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Since we last spoke / Οι παραγωγές σε κυκλοφορίες του πρώτου μισού του 2016

Έχω να γράψω στο blog μου πάνω από μήνα αλλά αυτό είναι λογικό. Όχι γιατί δε το διαβάζει κανείς, που όντως δε το διαβάζει κανείς από τη στιγμή που υπάρχουν άλλα πιο άμεσα μέσακ ια που είναι και λογικό γιατί τα blogs είναι για διηγήματα, ποιήματα και όχι για συλλογές links όπως συνήθως είναι το δικό μου. Παρ' όλα αυτά επανέρχομαι με μια τέτοια συλλογή μιας και το πρώτο εξάμηνο του 2016 έχουν, πριν καν ολοκληρωθεί το εξάμηνο, κυκλοφορήσει όλα τα τραγούδια που έχω ασχοληθεί και ήταν να βγουν μέχρι την αρχή του καλοκαιριού.

Αναλυτικά και με χρονική σειρά κυκλοφορίας:

1. Παραγωγή στο κομμάτι "Φοιτητικά Χρόνια" του Infinik που θα περιέχεται στο νέο του δίσκο.


Πιο παρεξηγημένο από τις άλλες συμμετοχές μου/παραγωγές ή την πρόσφατη προσωπική κυκλοφορία μου αλλά ταυτόχρονα χωρίς να αναιρεί ότι για μένα είναι μια σφραγιδάτη παραγωγή Renegade, αν μπορεί να πει κάποιος ότι έχω έναν προσωπικό τόνο στις μουσικές μου. Κοφτό reverse σαμπλάρισμα της βασικής χορωδιακής μελωδίας του Καρβέλα, που αν κάποιος έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι ήταν/είναι απαίσιος, άθλιος συνθέτης μπορεί να ακούσει τα πιάνα του στο πασίγνωστο κομμάτι που σάμπλαρα μετά από παρότρυνση του Infinik, και drums με πολύ χαμηλά hats.

Το instrumental θα ανέβει σύντομα.

2. Παραγωγή στο κομμάτι "Την άλλη μέρα" του Οπλιστή που περιέχεται στο δίσκο "Βρες λίγο χρόνο να πεθάνεις" που κυκλοφόρησε τον Απρίλη.

Παλιό instrumental με βαριά ντραμς με στόχο να σβήσουν από την ανάποδη μαζί με το distortion στο μπάσσο το επικ της μελωδίας. Μπητ του 2013. Προτάθηκε ζητήθηκε γιατί το προτζεκτ απαιτούσε "μπητ που πικάρουν".



3. Παραγωγή στο κομμάτι "Γάμα μου την καρδιά" του Βδελύγματος με τη συμμετοχή του Sonder που περιέχεται στο maxi EP "Κρέμα" που κυκλοφόρησε στις 25 Απρίλη.

Ίσως το πιο αγαπημένο μου ραπ μπητ της μετά 2013 περιόδου μου. Κυκλοφόρησε αρχικά ως μέρος του beattape Prepare The Commune (2014, Ιούνης, εξαντλημένο σαν κυκλοφορία) σε 10 bpm πιο γρήγορο. Σε σχέση με την αρχική του εκδοχή περιλαμβάνει μικρές αλλαγές, με δυο νότες πιανο παιγμένες 2 και 3 οκτάβες κάτω αντίστοιχα σε σχέση με την τονικότητα του βασικού sample. Το sample έχει χρησιμοποιηθεί άλλες 3 φορές σίγουρα, τη 1 σε όχι ραπ κομμάτι. Σε καμία δεν έχει αυτο το στυλ, και στις 3 είναι απλά ίδιο με το αρχικό που δε σας το λέω γιατί δεν αποκαλύπτω τα samples μου εκτός αν είναι προφανή όπως το (1). Έχει μεγάλες δόσεις βιομηχανικού distortion από το Cool Edit πάντως.





3. Παραγωγή στο κομμάτι "Τσάμπα Μάγκα" του Infinik.

Σχετικά γνωστό ινδικό sample. Σχετικά άγνωστο όργανο μπάσσου. Σχετικά Alchemist χρήση chops και πιάνου. Απόλυτο γέρσιμο προς την Evidence-Alchemist μεριά της τριγωνικής beat λογικής που έχει παίξει ρόλο στη διαμόρφωση της παραγωγικής νοοτροπίας μου.  Τις άλλες δυο δε θα σας τις αποκαλύψω, μην επιμένετε.








Δεν υπάρχουν σχόλια: